jueves, 17 de mayo de 2012

Agurra

AGUR BLOGG MAITEA!!!

Sentitzen dut, baina beste bat ezagutu dut...
Ostegunak berarekin eramangarriagoak egiten zaizkit, interesgarriagoak, eta nahiago dut egun hori berarekin eman, zure barnera zerrikeriak sartzen egotea baino!!!

¡¡¡Prometer y prometer hasta meter, pero una vez metido olvidar lo prometido!!!

Hori gertatu zaigu, Aparkamintxuk lortzeko balioko zenuenaren helburuarekin engatusatu ninduzun, eta horregatik eraiki zintudan, orain konturatu naiz, jada ez zaitudala behar, arazoa konpondu ez den arren, nekatu egin nauzula...

Parkaidazu, baina gure artekoa bukatu da... Ez didazu ezer aportatzen, izan ere beste fakultateetan ez baitago aparkamintxu arazorik!!!

EZ EGIN NEGAR, ETORRIKO NAIZ EGUNEN BATEN POZEZ KANTARI!!!

Musu bat !!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario